Levering indenfor 1-3 hverdage
Mulighed for Fri Fragt og Retur
Få 10% rabat ved køb over 499 DKK

Handelsbetingelser

1. Når du afgiver en ordre

Når du har afgivet en ordre i GOSH COPENHAGENS Webshop, vil vores system automatisk sende dig en kvittering for din bestilling via e-mail.

Bindende ordrebekræftelse/ faktura sendes til dig via e-mail i forbindelse med afsendelse af orden, og en følgeseddel vedlægges sammen med de varer, du har bestilt.

En bestilling kan ikke gennemføres hvis én eller flere af de valgte produkter ikke er på lager.

2. Annullering af ordre

Ordrer, der endnu ikke er afsendt fra GOSH COPENHAGENS Webshop og som du derfor endnu ikke har modtaget en bindende ordrebekræftelse/faktura på kan annulleres indenfor 24 timer ved at sende en mail til contact@gosh.dk. Her skal bestillingstidspunkt samt ordrenummer fremgå.

3. Priser

Alle angivne priser er i danske kroner og inklusiv 25 % moms. Der tages forbehold for afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl mv.

4. Betaling

Betaling for bestilte varer kan ske online ved brug af Dankort, Visa, Mastercard og Visa Electron.

5. Fragt og levering

Forventet leveringstid er 1-3 hverdage. Der er fragtfri levering ved alle køb i Danmark.

GOSH COPENHAGEN bærer ansvaret for varerne, indtil du har modtaget dem. Vi leverer kun i Danmark, dog ikke Grønland og Færøerne.

6. Fortrydelsesret

Fuld returret - Fortryder du dit køb giver GOSH COPENHAGENS Webshop fuld returret. Varen skal dog returneres i original emballage og i uåbnet, ubrugt og ubeskadiget stand. Dette skal ske senest 14 dage efter modtagelse hos kunden jf. forbrugeraftalelovens § 17. Varer, der returneres, skal ledsages af original faktura og original ubeskadiget emballage og leveres uden omkostninger for GOSH COPENHAGENS Webshop.

Varen skal sendes til:

GOSH COPENHAGEN

Att: Webshop

Engmosen 1, Vassingerød

3540 Lynge

7. Reklamationsret

Som forbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at GOSH COPENHAGEN enten kan vælge at reparere varen, at ombytte varen, at give et afslag i prisen eller at give pengene tilbage, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget. Opdager du en fejl eller mangel ved en købt vare, skal du snarest muligt og inden for rimelig tid kontakte GOSH COPENHAGEN og forklare, hvori fejlen eller manglen består.

For varer med begrænset levetid er reklamationsretten dog begrænset til den holdbarhedsperiode, der er sædvanlig for den pågældende vare.

8. Forbehold og ansvarsfraskrivelse

Der tages forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, force majeure, leveringssvigt, udsolgte varer og trykfejl.

9. Klagemuligheder

Vil du klage over en vare eller leverance bedes du kontakte os på kundeservice@gosh.dk En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os, kan også indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her http://ec.europa.eu/odr Ved indgivelse af en klage, skal du angive vores e-mail adresse kundeservice@gosh.dk

NULSTIL PASSWORD

Indtast din e-mail adresse, som er associeret med din konto, og vi vil sende dig et link på e-mail så du kan nulstille dit password.

CANCEL

GOSH Club – mange tak for din tilmelding

Mange tak for din tilmelding. Vi ser frem til at dele vores seneste skønhedsnyheder med dig. Du kan se frem til masser af underholdning og aktiviteter på vores hjemmeside. Som medlem kan du bl.a. stille spørgsmål, kommentere indholdet og rate vores produkter

Husk at du kan udfylde resten af dine oplysninger på din konto

inline-success
Bliv medlem af GOSH Club
Rabatkode: